Domovská stránka

Page title

Objednávky

Filtrovať obsah
Identifikátor zoradiť podľa Identifikátor Popis zoradiť podľa Popis Suma zoradiť podľa Suma Číslo zmluvy Číslo objednávky Dátum doručenia zoradiť podľa Dátum doručenia Dodávateľ Podpísal
0251110148_2025

Na základe zmluvy č. 20824-1/2025-BA a požiadavky na zmenu č. 06/2025 objednávame si u Vás funkcionalitu Žiadosť o dlhodobé ošetrovné z dôvodu ošetrovania člena rodiny v počte 474 ČD so sadzbou 673,30 s DPH s odovzdaním na testovacie prostredie v termíne do 31.10.2025 a s odovzdaním na produkčné prostredie do 31.01.2026. Požiadavka na zmenu sa týka ŽS8_BP_63, ŽS8_BP_63a, ŽS8_BP_63b, ŽS8_BP_63d, ŽS8_BP_63e, ŽS8_BP_63g.. Kód projektu. 17I01-04-P23-0023

319 144,00€ s DPH Bez zmluvy 10.07.2025 DXC Technology Slovakia s.r.o.
Galvaniho 7,820 02,Bratislava
IČO, DIČ: 35785306
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110147_2025

Na základe zmluvy č. 20824-1/2025-BA a požiadavky na zmenu č. 05/2025 objednávame si u Vás funkcionalitu Krátkodobé ošetrovné z dôvodu ošetrovania člena rodiny a krátkodobé ošetrovné z dôvodu uzatvorenia zariadenia v počte 673 ČD so sadzbou 673,30 s DPH s odovzdaním na testovacie prostredie v termíne do 31.1.2026 a s odovzdaním na produkčné prostredie do 31.03.2026. Požiadavka na zmenu sa týka ŽS8_BP_33, ŽS8_BP_33a, ŽS8_BP_33b, ŽS8_BP_33d, ŽS8_BP_33e, ŽS8_BP_33g, ŽS8_BP_37a, ŽS8_BP_49, ŽS8_BP_49a, ŽS8_BP_49b, ŽS8_BP_49d, ŽS8_BP_49e, ŽS8_BP_49i Kód projektu. 17I01-04-P23-0023

453 131,00€ s DPH Bez zmluvy 10.07.2025 DXC Technology Slovakia s.r.o.
Galvaniho 7,820 02,Bratislava
IČO, DIČ: 35785306
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing.Michal Tariška
0251110146_2025

Objednávame u Vás na základe Realizačnej zmluvy č. SVO-RVO2 2024/000313010, č. zmluvy v SP 24229-2/2024-BA služby expertov na vyprac ovanie výstupov podľa požiadaviek objednávateľa. Projekt: KATALÓG PRACOVNÝCH PROFESIÍ Realizačná fáza – Analýza, Návrh a odovzdanie Výstupov. Komunikácia so stakeholders SP. (Suma objednávky je bez DPH, na plnenie bude aplikovaný prenos daňovej povinnosti podľa osobitného predpisu). Trvanie projektu: od 05/2025 - 12/2025.

143 104,00€ s DPH Bez zmluvy 10.07.2025 Alistiq s.r.o.
Salvátorská 931/8,110 00,Praha 1
IČO, DIČ: 04287240
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110145_2025

Na základe zmluvy č. 20824-1/2025-BA a požiadavky na zmenu č. 04/2025 objednávame si u Vás funkcionalitu ŽS7/8 – RLRO2 – zmena platobného profilu poistenca v počte 466 ČD so sadzbou 313 757,80 s DPH s odovzdaním na testovacie prostredie v termíne do 30.09.2025 a s odovzdaním na produkčné prostredie do 01.11.2025. Požiadavka na zmenu sa týka ŽS7_BP_37e, ŽS7_BP_55e, ŽS7_BP_66e, ŽS8_BP_33j, ŽS8_BP_49i, ŽS8_BP_63j. Kód projektu. 17I01-04-P23-0023

313 758,00€ s DPH Bez zmluvy 10.07.2025 DXC Technology Slovakia s.r.o.
Galvaniho 7,820 02,Bratislava
IČO, DIČ: 35785306
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110144_2025

Na základe zmluvy č. 20824-1/2025-BA a požiadavky na zmenu č. 03/2025 objednávame si u Vás funkcionalitu ŽS7_4 – Žiadosť o tehotenské v počte 310 ČD so sadzbou 673,30 € s DPH s odovzdaním na testovacie prostredie v termíne do 30.11.2025 a s odovzdaním na produkčné prostredie do 31.3.2026. Požiadavka na zmenu sa týka ŽS7_BP_22, ŽS7_BP_22a, ŽS7_BP_22b. Kód projektu. 17I01-04-P23-0023

208 723,00€ s DPH Bez zmluvy 10.07.2025 DXC Technology Slovakia s.r.o.
Galvaniho 7,820 02,Bratislava
IČO, DIČ: 35785306
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110142_2025

Na základe zmluvy č. 20824-1/2025-BA a požiadavky na zmenu č. 02/2025 objednávame si u Vás funkcionalitu ŽS7_4 – Prerušenie tehotenstva v počte 334 ČD so sadzbou 673,30 € s DPH s odovzdaním na testovacie prostredie v termíne do 30.11.2025 a s odovzdaním na produkčné prostredie do 31.3.2026. Požiadavka na zmenu sa týka ŽS7_BP_04, ŽS7_BP_04a, ŽS7_BP_04b. Kód projektu. 17I01-04-P23-0023

224 882,00€ s DPH Bez zmluvy 10.07.2025 DXC Technology Slovakia s.r.o.
Galvaniho 7,820 02,Bratislava
IČO, DIČ: 35785306
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251070310_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 18153-3/2024-BA na dodávku čistiacich a leštiacich výrobkov a prípravkov na ruky a výrobkov na upratovanie, objednávame u Vás čistiace prostriedky, pre objekt SP, ústredie.

1 116,38€ s DPH BA24181533,BA2416177 10.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070307_2025

Na základe požiadavky VO a Vašej cenovej ponuky objednávame u Vás opravu kanalizačného potrubia - 2. etapa, pre objekt Sociálnej poisťovne, pobočka Košice.

19 924,10€ s DPH Bez zmluvy 09.07.2025 KELBEL s. r. o.
Južná trieda 4B,040 01,Košice
IČO, DIČ: 50787306
riaditeľ sekcie ekonomiky Ing. Gabriel Cseri
0251070311_2025

Na základe požiadavky VO č. 130 a Vašej ponuky, objednávame u Vás výmenu poškodenej časti oplotenia, pre objekt SP, pobočka Poprad.

4 677,85€ s DPH Bez zmluvy 08.07.2025 Marek Jucha - JUHYSTAV
Rastislavova 3466/28,058 01,Poprad
IČO, DIČ: 45898880
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251060099_2025

V zmysle zmluvy o dielo číslo 53071-4/2024-BA zo dňa 13.12.2024 a si u Vás objednávame Inžiniersku činnosť na stavbu „Projektová dokumentácia – Sociálna poisťovňa, pobočka Topoľčany".

11 808,00€ s DPH Bez zmluvy 07.07.2025 N - ART s.r.o.
Betliarska 12,851 07,Bratislava
IČO, DIČ: 35979755
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070308_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 16177-13/2024-BA na dodávku toaletného papiera, vreckoviek, utierok na ruky a servítok, objednávame u Vás hygienické potreby, pre objekt SP, ústredie.

2 883,00€ s DPH BA2416177 04.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251110143_2025

Objednávame u vás elektronizáciu procesu prvotného prihlásenia zamestnávateľa spolu s prihlásením sa prvého zamestnanca na základe p ožiadavky č.03/2025,zo zmluvy č. za SP:16549-5/2015-BA (č.za dodávateľa:Z0088-ATOS-13/14/ BP:1 Kód projektu:17|01-04-P23-00023

112 412,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 Eviden Slovakia s.r.o
Pribinova 19,811 09,Bratislava
IČO, DIČ: 45650276
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110139_2025

Objednávame u vás úpravu RLFO pri zbere údajov o spôsobe získania čísla bankového účtu/adresy na výplatu poštou na základe požiadavky č.02/2025 ,zo zmluvy č. za SP:16549-5/2015-BA (č. za dodávateľa:Z0088-ATOS-13/14)/ BP:26e,37e,55e,66e,33j,63j,49i. Kód projektu:17|01-04-P23-00023

183 673,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 Eviden Slovakia s.r.o
Pribinova 19,811 09,Bratislava
IČO, DIČ: 45650276
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110138_2025

Objednávame u vás funkcionalitu na vyhodnocovanie situácií pre zaradenie do evidencie UoZ a vyradenie z evidencie UoZ na základe požiadavky č.34/2024, zo zmluvy č. za SP: 16549-5/2015-BA (č. za dodávateľa:Z0088-ATOS-13/14). BP: 2,2b,28,28a. Kód projektu: 17|01-04-P23-00023.

173 135,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 Eviden Slovakia s.r.o
Pribinova 19,811 09,Bratislava
IČO, DIČ: 45650276
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110128_2025

Na základe zmluvy č.1829-6/2025-BA požiadavky na zmenu č.CR03/2025 objednávame si u Vás funkcionalitu Elektronický dávkový spis v počte 1443 ČD so sadzbou 971 571,90 € /ČD s DPH termíny pre realizáciu navrhovaného riešenia budú definované v samostatnom harnomonograme,po dohode s SP a zapracovaní časti A. Požiadavka na zmenu sa týka ŽS 14,BP 26,26,26b. Kód projektu: 17I01-04-P23-00023

971 572,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 Eviden Slovakia s.r.o
Pribinova 19,811 09,Bratislava
IČO, DIČ: 45650276
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110125_2025

Na základe zmluvy č. 38837-9/2023-BA v znení dodatku č. 2 a požiadavky č. 10/2025 objednávame si u Vás Vytvorenie centrálnej služby na návrh a prevádzku integrácií medzi internými systémami Sociálnej poisťovne (API SP) v počte 737 ČD so sadzbou 910,20 /ČD s DPH s odovzdaním na testovacie v termíne 3 mesiacov a s odovzdaním na produkčné prostredie do 31.12.2025.

670 817,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 Aspecta s.r.o.
Čerešňová 28,917 08,Trnava
IČO, DIČ: 45919887
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110124_2025

Na základe zmluvy č. 38837-9/2023-BA v znení dodatku č. 2 a požiadavky č. 09/2025 objednávame si u Vás Vytvorenie centrálnej služby na návrh a prevádzku integrácií medzi internými systémami Sociálnej poisťovne (API SP) v počte 850 ČD so sadzbou 910,20 /ČD s DPH s odovzdaním na testovacie v termíne 3 mesiacov a s odovzdaním na produkčné prostredie do 3 mesiacov.

773 670,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 Aspecta s.r.o.
Čerešňová 28,917 08,Trnava
IČO, DIČ: 45919887
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251110109_2025

Na základe zmluvy č. 1829-6/2025-BA, požiadavky na zmenu č.CR04/2025 objednávame si u Vás funkcionalitu - Elektronické́ vytváranie výstupných dokumentov pre agendu DP v počte 2 081 ČD so sadzbou 1 401 137,30 € / ČD s DPH s odovzdaním na testovacie prostredie na základe analýzy a s odovzdaním na produkčné prostredie do 31.12.2025. Požiadavka na zmenu sa týka ŽS 14, BP 64,57. Kód projektu:17I01-04-P23-00023.

1 401 140,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 Eviden Slovakia s.r.o
Pribinova 19,811 09,Bratislava
IČO, DIČ: 45650276
generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Ing. Michal Tariška
0251080255_2025

Na základe Verejného obstarávania a Vašej cenovej ponuky u Vás objednávame dodanie čalúnených a odhlučnených dverí pre Sociálnu pois ťovňu, Ul. 29. augusta 10, Bratislava

5 712,61€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 PINE s.r.o
Hutnícka 12,841 10,Bratislava
IČO, DIČ: 31386814
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251080250_2025

Na základe Zmluvy o dielo č. 48944/2024-BA, objednávame u Vás výmenu ležatých rozvodov, v priestoroch suterénu budov ústredia Sociálnej poisťovne, ul. 29. augusta 8 a 10, Bratislava.

116 430,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 Vortech s.r.o.
Barónka 1,831 06,Bratislava
IČO, DIČ: 50597663
generálny riaditeľ Ing. Michal Tariška
0251070306_2025

Na základe VO a Vašej cenovej ponuky, objednávame u Vás opravu upchatej kanalizácie v budove Sociálnej poisťovne, pobočka Spišská Nová Ves.

528,00€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 CXDX SLOVAKIA s.r.o.
Švábovce 161,059 12,Švábovce
IČO, DIČ: 44260903
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070304_2025

Na základe zmluvy o vývoze a zneškodňovaní odpadov a odbere druhotných surovín zo dňa 25.02.2008 objednávame u Vás vývoz a zneškodnenie odpadu za júl - september 2025 pre Sociálnu poisťovňu, pobočka Stará Ľubovňa.

170,12€ s DPH SL0000408 03.07.2025 EKOS, spol. s r.o. Stará Ľubovňa
Popradská 24,064 01,Stará Ľubovňa
IČO, DIČ: 36168475
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070303_2025

Na základe zmluvy č. 1/POH-b/2012 zo dňa 1.2.2012, dodatku č. 2 zo dňa 10.8.2020, objednávame u Vás zber a odvoz odpadu za mesiac júl 2025 z objektu Sociálnej poisťovňe, pobočka Poprad.

17,84€ s DPH PP0001412 03.07.2025 Brantner Poprad, s.r.o.
Nová 76,058 01,Poprad
IČO, DIČ: 36444618
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070302_2025

Na základe VO a cenovej ponuky objednávame u Vás vyrovnanie a spevnenie podkladu pod zámkovou dlažbou a znovu položenie zámkovej dlažby za použitia pôvodných betónových tvaroviek v objekte Sociálnej poisťovne pobočka Poprad

3 700,06€ s DPH Bez zmluvy 03.07.2025 E-RAN Property, s.r.o.
Astrová 2/A,821 01,Bratislava
IČO, DIČ: 46293043
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251060097_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 42486-4/2023-BA, objednávame u Vás čiernobielu techniku, pre objekt Sociálnej poisťovne, pobočka Liptovský Mikuláš.

221,79€ s DPH BA23424864 03.07.2025 Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22,,Nitra
IČO, DIČ: 37212931
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251040085_2025

V súlade s Rámcovou zmluvou č. 5963-5/2025-BA zo dňa 28.02.2025 objednávame u Vás kontroly systémov EPS a systému HSP za obdobie JÚL 2025 pre Sociálnu poisťovňu, Ústredie.

1 968,00€ s DPH BA2559635 03.07.2025 Security systems s.r.o.
Ulica Kalinčiakova 3370/12,917 01,Trnava
IČO, DIČ: 44295588
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070301_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 50795-2/2023-BA, objednávame u Vás batérie, do objektu Sociálnej poisťovne, ústredie.

409,40€ s DPH BA23507952 02.07.2025 EMOS SK s.r.o
Hlinická 409/22,014 01,Bytča
IČO, DIČ: 36392961
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070299_2025

Na základe Rámcovej dohody na poskytovanie polygrafických služieb súvisiacich s výrobou a tlačou špeciálnych tlačív a marketingových materiálov č. 1495-74/2024-BA, objednávame u Vás pre objekt SP, ústredie:

6 416,80€ s DPH BA24149574 02.07.2025 KO & KA spol. s r.o.
Kadnárova 102,831 06,Bratislava
IČO, DIČ: 31355412
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070297_2025

Na základe Rámcovej dohody na poskytovanie polygrafických služieb súvisiacich s výrobou a tlačou špeciálnych tlačív a marketingových materiálov č. 1495-74/2024-BA, objednávame u Vás spisové vložky pre objekt SP, ústredie.

3 280,00€ s DPH BA24149574 02.07.2025 KO & KA spol. s r.o.
Kadnárova 102,831 06,Bratislava
IČO, DIČ: 31355412
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070295_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 18153-3/2024-BA na dodávku čistiacich a leštiacich výrobkov a prípravkov na ruky a výrobkov na upratovanie, objednávame u Vás čistiace prostriedky, pre objekt SP, pobočka Banská Bystrica.

397,68€ s DPH BA24181533 02.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070291_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 33944-7/2023-BA objednávame u Vás dodanie kancelárskeho materiálu do objektu Sociálnej poisťovne, pobočky.

1 402,27€ s DPH BA23339447 02.07.2025 Xepap, spol. s r.o.
Jesenského 4703,960 01,Zvolen
IČO, DIČ: 31628605
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070281_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 33944-7/2023-BA objednávame u Vás dodanie kancelárskeho materiálu do objektu Sociálnej poisťovne, pobočky.

3 185,78€ s DPH BA23339447 02.07.2025 Xepap, spol. s r.o.
Jesenského 4703,960 01,Zvolen
IČO, DIČ: 31628605
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251090140_2025

Na základe Rámcovej dohody č.34191-1/2024-BA objednávame u Vás servisné práce, opravu dverí na služobnom motorovom vozidle s EČV: ŠKODA SUPERB BL743UM pre Sociálnu poisťovňu, pobočka Bratislava.

384,74€ s DPH BA2434191 01.07.2025 Automobilové opravovne
Sklabinská 20,831 06,Bratislava
IČO, DIČ: 44855206
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251080252_2025

Na základe Zmluvy o poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb pre potreby Sociálnej poisťovne - časť C - pobočky Stred, zo dňa 28.01. 2022, s účinnosťou od 01.02.2022, objednávame u Vás vykonanie mimoriadnych upratovacích služieb, v objektoch SP, pobočka L.Mikuláš, Štúrova 34 a Podhora 9, Ružomberok.

261,98€ s DPH BA22420003 01.07.2025 ORIOLA SK s.r.o.
Komenského 2623/46,010 01,Žilina
IČO, DIČ: 50019201
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251080247_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 16300-16/2022-BA, objednávame u Vás maliarske a natieračské práce v objekte Sociálnej poisťovne, pobočka Nové Zámky.

13 226,50€ s DPH BA22163016 01.07.2025 STAVOCONZULT, spol. s r.o.
Stavbárov 1709/3,071 01,Michalovce
IČO, DIČ: 44675488
riaditeľ sekcie ekonomiky Ing. Gabriel Cseri
0251070294_2025

Na základe VO a cenovej ponuky, objednávame u Vás údržbu zelene na rok 2025,údržba trávnika s hnojením, kosením,strihanie živých plotov, výsadba letničiek pre objekt Sociálnej poisťovne, pobočka Liptovský Mikuláš.

6 560,59€ s DPH Bez zmluvy 01.07.2025 LESY SR š.p. OZ Semenoles
Pri Železnici 52,033 19,Liptovský Hrádok
IČO, DIČ: 36038351
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070293_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 18153-3/2024-BA na dodávku čistiacich a leštiacich výrobkov a prípravkov na ruky a výrobkov na upratovanie, objednávame u Vás čistiace prostriedky, pre objekt SP, pobočka Nitra.

313,19€ s DPH BA24181533 01.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070292_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 16177-13/2024-BA na dodávku toaletného papiera, vreckoviek, utierok na ruky a servítok, objednávame u Vás hygienické potreby, pre objekt SP, pobočka Poprad.

507,60€ s DPH BA2416177 01.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070290_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 16177-13/2024-BA na dodávku toaletného papiera, vreckoviek, utierok na ruky a servítok, objednávame u Vás hygienické potreby, pre objekt SP, pobočka Čadca.

232,68€ s DPH BA2416177 01.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070289_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 16177-13/2024-BA na dodávku toaletného papiera, vreckoviek, utierok na ruky a servítok, objednávame u Vás hygienické potreby, pre objekt SP, pobočka Liptovský Mikuláš.

644,00€ s DPH BA2416177 01.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070288_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 18153-3/2024-BA na dodávku čistiacich a leštiacich výrobkov a prípravkov na ruky a výrobkov na upratovanie, objednávame u Vás čistiace prostriedky, pre objekt SP, pobočka Poprad.

622,12€ s DPH BA24181533 01.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070287_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 18153-3/2024-BA na dodávku čistiacich a leštiacich výrobkov a prípravkov na ruky a výrobkov na upratovanie, objednávame u Vás čistiace prostriedky, pre objekt SP, pobočka Liptovský Mikuláš.

27,84€ s DPH BA24181533 01.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070286_2025

Na základe VO a prieskumu trhu objednávame u Vás vyčistenie a odstránenie pôvodného nesúdržného a rozpadávajúceho sa povrchového pot eru a nanesenie novej vrstvy priemyselnej podlahy do objektu Sociálnej poisťovne, pobočka Žiar nad Hronom

3 567,00€ s DPH Bez zmluvy 01.07.2025 Šaliga s.r.o.
A. Sládkoviča 820/25,966 81, Žarnovica
IČO, DIČ: 48163279
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070285_2025

Na základe VO a prieskumu trhu objednávame u Vás odbornú prehliadku a odbornú skúšku zvisle posuvnej brány v garáži, v objekte Sociálnej poisťovne pobočka Liptovský Mikuláš, Štúrova 34.

110,70€ s DPH Bez zmluvy 01.07.2025 VÝŤAHY LM, s.r.o.
Demänovská 848/65A,031 01,Liptovský Mikuláš
IČO, DIČ: 51401193
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070284_2025

Na základe VO a prieskumu trhu objednávame u Vás opravu dlažby vo vestibule a chodbe na 4.poschodí (v cene: osekanie pôv.dlažby a na rušeného podkladu, dodávka a nalepenie dlažby, fugovanie s očistením, dovoz materiálu, odvoz odpadu) v objekte Sociálnej poisťovne, pobočka Liptovský Mikuláš Štúrova 34.

2 500,00€ s DPH Bez zmluvy 01.07.2025 Ing. Katarína Včelová iWfann
Bobrovec 612,032 21,Bobrovec
IČO, DIČ: 32597614
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070283_2025

Na základe VO a prieskumu trhu objednávame u Vás opravu zvisle posuvnej brány, výmenu ťažných lán brány v objekte Sociálnej poisťovne, pobočka Liptovský Mikuláš

611,31€ s DPH Bez zmluvy 01.07.2025 VÝŤAHY LM, s.r.o.
Demänovská 848/65A,031 01,Liptovský Mikuláš
IČO, DIČ: 51401193
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070282_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 50795-2/2023-BA, objednávame u Vás batérie, do objektu Sociálnej poisťovne, pobočka Liptovský Mikuláš.

5,01€ s DPH BA23507952 01.07.2025 EMOS SK s.r.o
Hlinická 409/22,014 01,Bytča
IČO, DIČ: 36392961
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251070280_2025

Na základe Rámcovej dohody č. 16177-13/2024-BA na dodávku toaletného papiera, vreckoviek, utierok na ruky a servítok, objednávame u Vás hygienické potreby, pre objekt SP, Nitra.

1 684,54€ s DPH BA2416177 01.07.2025 Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23,930 12,Ohrady
IČO, DIČ: 44783892
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251030034_2025

Na základe VO a cenovej ponuky objednávame u Vás inzertné a náborové služby s platnosťou na 12 mesiacov na pracovnom portáli www.kariera.sk v rozsahu služieb: zverejnenie 100 TOP inzerátov na voľné pracovné pozície s platnosťou 31 dní, služba Custum dizajn 12 mesiacov, prístup do databázy životopisov záujemcov o prácu vo forme služby CV 500, a služba Logo TOP zamestnávateľ slúžiaca na prezentáciu spoločnosti formou doplnenia loga a profilu spoločnosti k inzerátom v sume 4098,00 EUR bez DPH, t. j. celkom 5040,54 EUR s DPH pre Sociálnu poisťovňu.

5 040,54€ s DPH Bez zmluvy 01.07.2025 Zoznam, s.r.o.
Svätoplukova II. 18892/2 A,821 08,Bratislava
IČO, DIČ: 36029076
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák
0251030033_2025

Na základe VO a cenovej ponuky objednávame u Vás prenájom prezentačného priestoru na pracovnom veľtrhu Kariéra EXPO v Bratislave dňa 8.10.2025 pre Sociálnu poisťovňu, ústredie

9 212,70€ s DPH Bez zmluvy 01.07.2025 Zoznam, s.r.o.
Svätoplukova II. 18892/2 A,821 08,Bratislava
IČO, DIČ: 36029076
riaditeľ sekcie prevádzky Ing. Gabriel Merňák