Domovská stránka

Page title

Podávanie sťažnosti

Sťažnosť je podanie, ktorým sa klient domáha ochrany svojich práv, o ktorých sa domnieva, že boli porušené. Klient v sťažnosti zároveň poukazuje na konkrétne nedostatky a porušenie právnych predpisov. Podrobnejšie informácie o podávaní sťažnosti sa dozviete tu: Podávanie a vybavovanie sťažností.

Ak chcete podať SŤAŽNOSŤ, môžete to urobiť jedným z týchto spôsobov:

Text
  • Písomne

Listinné a podpísané podanie (sťažnosť) zašlete na adresu: 

Sociálna poisťovňa, ústredie

odbor kontroly a sťažností

Ul. 29. augusta 8-10

813 63 Bratislava

 

  • E-mailom

Sťažnosť zašlete na e-mailovú adresu: staznosti@socpoist.sk, pričom je nevyhnuté, aby ste toto podanie do piatich pracovných dní (vytlačené a podpísané) zaslali na adresu:

Sociálna poisťovňa, ústredie

odbor kontroly a sťažností

Ul. 29. augusta 8-10

813 63 Bratislava

Alebo sťažnosť zašlete e-mailom, pričom súčasťou bude príloha-sťažnosť podpísaná kvalifikovaným elektronickým podpisom.

 

  • Elektronicky cez portál slovensko.sk

Pre využitie služby potrebujete:

elektronický občiansky preukaz s čipom (eID)

službu využijete po prihlásení sa na ústredný portál verejnej správy tu: www.slovensko.sk

 

Ak nechcete podať sťažnosť môžete sa obrátiť na Sociálnu poisťovňu prostredníctvom REKLAMÁCIE – vyplnením a odoslaním formulára, ktorý sa nachádza tu: Formulár pre reklamácie.