Sťažnosť je podanie, ktorým sa klient domáha ochrany svojich práv, o ktorých sa domnieva, že boli porušené. Klient v sťažnosti zároveň poukazuje na konkrétne nedostatky a porušenie právnych predpisov. Podrobnejšie informácie o podávaní sťažnosti sa dozviete tu: Podávanie a vybavovanie sťažností.
Page title
Podávanie sťažnosti
Ak chcete podať SŤAŽNOSŤ, môžete to urobiť jedným z týchto spôsobov:
-
Písomne
Listinné a podpísané podanie (sťažnosť) zašlete na adresu:
Sociálna poisťovňa, ústredie
odbor kontroly a sťažností
Ul. 29. augusta 8-10
813 63 Bratislava
-
E-mailom
Sťažnosť zašlete na e-mailovú adresu: staznosti@socpoist.sk, pričom je nevyhnuté, aby ste toto podanie do piatich pracovných dní (vytlačené a podpísané) zaslali na adresu:
Sociálna poisťovňa, ústredie
odbor kontroly a sťažností
Ul. 29. augusta 8-10
813 63 Bratislava
Alebo sťažnosť zašlete e-mailom, pričom súčasťou bude príloha-sťažnosť podpísaná kvalifikovaným elektronickým podpisom.
-
Elektronicky cez portál slovensko.sk
Pre využitie služby potrebujete:
elektronický občiansky preukaz s čipom (eID)
službu využijete po prihlásení sa na ústredný portál verejnej správy tu: www.slovensko.sk
Ak nechcete podať sťažnosť môžete sa obrátiť na Sociálnu poisťovňu prostredníctvom REKLAMÁCIE – vyplnením a odoslaním formulára, ktorý sa nachádza tu: Formulár pre reklamácie.